Be kaninjävel be!

Imorgon gäller det.... TP redovisning hela dagen. Ska bli kul att se de andras pjäser men ändå få köra vår på riktigt till slut! Då Jävlar!


Imon drar jag till Göteborg igen för att kaninerna kallar... jag hör hur dom kallar mitt namn, ge mig en väg att gå, jag ser en morot i kaninens hand.... vill ni att jag vänder om kaninar för den jag är.... aldrig sviker jag.....nej STOPP!
Spårade visst lite....

Nu ska jag hem och titta på action-film med min kompis Anton, han är från malmö och pratar roligt ibland! Hepp!





Poesi-bilder på G....

               Jävligt djupa bilder!! =) Puss




Come let´s pray for the weekends babe.... lalalaaaaaaa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback