Champinjoner och för mycket sprit!

Helgen har gått i lite av festens tecken...

Fredags hade Jag som ansvarig för The White House productions bjudit in till Kalas för att fira att jag blivit en lite mognare man..... Äntligen!
Klassen hade varkligen anstägt sig inför kvällens avktiviteter med allt från sånger till små kärleksförklaringar på toaletten.... (Nämner inga namn) =)
Blev mest förvånad över alla presenter som dom hade med sig och dom vara bara till mig, bästa som finns!

Låda med all möjlig kost och överlevnadsprylar, så som, nyponsoppa,chips, bananer, målarbok, kritor, majs, champinjoner, ballerinakex m,m. En riktig favoritpresent. Fick även två grymt snygga vin och vatten Karaffer och ett presentkort på ticnet så jag kan gå på The Ark eller någon annan bra konsert/föreställning! Galet glad är ordet för vad jag blev. Nästan lite för glad. Fick även en hälsning från grabbarna i The Ark!!!

Blev även glatt överraskad när Caroline kom från Falkenbergmen utan förvarning eller rättare sagt ren lögnaktighet hade med sig Tildis som "inte hade råd" att åka från linköping för att fira mig. En riktig Hövdpunkt!

Alla var glada och dansade natten lång, dock endast Anton och jag som pallade att dricka vin vid 06-tiden då alla andra gått hem/slocknat i soffan! Tack Anton!
Man slutar aldrig att förvånas vad som händer på fester i vita huset med klassen som gäster, Herre Gud! Hahaha


Besökte grannsstadens biograf på Lördagskvällen för att se komedin "Här med förklarar jag er Chuck och Larry"
Filmen får 2 havregryn av 10 möjliga. Adam sandler är inte min kopp te men är man 15 årig kille och inte vet så mycket om världen är den säkert fantastisk rolig!

Söndagen tillbringade jag med släkten...Mysigt att träffa dom igen. Mat och lite tårta och presenter såklart! Toppen!

Har även legat i hårdträning inför veckans TP-redovisning på fredag. Var på skolan till närmare 23 inatt och blir nog en lång natt även idag..... Härligt!




Bifogar några guldkorn från fredagsens party här nedan, Njut!


                                            

                                                         

                                                                         




Ibland kommer det upp väldigt gammla minnen, dels bra men även en del dåliga...... hahah varför tänker man inte oftare på när Andreas åt för mycket chips på fotbollslägret och kräktes utanför sitt tält. Eller Tildis och jag blev tagen av polisen för "Råkat" hälla vatten på folk från ett hustak. Minnen som ger en hysteriska skrattanfall.....

Förresten så har systern min och jag kommit fram till att vi ska göra våran egen almenacka för då får man bestämma bilderna själv...... September, Något med The Ark och en snigel som äter godis!




Måste dansa vidare.....
Kyss



Ps. Bara tvungen att lägga in denna vackra bild från festen, vill dock meddela att Mikrofon frisyren är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback