"Det här ska han få fan för....."

Snabbt inlägg angående kvällens utövningar igår...


Mögade i soffan resterande tid av kvällen med Anton, Isac, Emma och Christian, såg filmen AShooter, sett den tre gånger nu men blir alltid lika förvånad när hitorien uppdagas, man tycker jag borde komma ihåg någonting.

Kvällen/natten blev en härlig blandning av Oboy och kinesiska hand massage. visste ni förresten om att det finns en liten liten prick i handen som man kan klämma på så man skriker, Det gjorde Isak på mig... Hmmmm
Släpper alla spänningar påstod han, jag är tveksam!

Efter Shooter fortsatte vi med en film som öppnat många dörrar för svensk filmproduktion, nämligen
Sunes Sommar! Oj oj Oj vilken rulle! den har allt, roliga, invandrarskämt, dåligt skådespeleri, dåliga klippta scener och inte minst en stor nya av hederlig svensk avundsjuka och bitterhet! Härligt! En film i helt min smak!

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback