Love Today Blindtarmen....

Känner mig lite som en cola som varit skakad och när man öppnat den har allting sprutat åt olika håll och kanter och det har blivit ett sött kletigt lager på allting som fanns i dess omgivning, fast efteråt känns det bara äckligt och sådär jobbigt med alltihopa..... ungefär så, eller kanske mer som en så där fis-ljummen lättöl....som ingen vill ha!


Mic-tekniken gick skitbra idag, sista gången och då var det filmning och topphumör som gällde. Körde på Cabaret igen och satte den faktiskt riktigt rejält. Den där "Haren" som en gång fanns inom mig tror jag är död...på riktigt!
Efterår var det "utvecklingssamtal" med lärare plus de andra i gruppe plus att man fick se sitt uppträdande på film. Skrämmande! Måste biffa upp mig, ser ju ut som en jävla Blindtarm på riktigt....Lång.....smal och onödig!



TP- rep idag också...Hmm.... tidad till ca 45, gränsen ligger på 30 min. Måste lösas! Imorgon är det dags att göra en öppen repetition för AMP. Spännande!   



I bakgrunden hör jag Mika:s "Love Today" spelas om och om igen. Imorogn ska den och de andra två danserna filmas. Vissa har koma och hetstränar. Känner mig ganska så lugn för det, tar det som de kommer. men därimot är det Musikteaterkunskaps-läxa tills imon. Ingen vet hur stort eller någonting, Måste hem och hetsläsa!


Magen skriker, har fortfarande inte lärt mig att känna efter ifall jag är hungrig förens typ vid den här tiden på dygnet och kommer då på att - Ajdå, var ju typ 9 timmar sedan jag åt sist. Knasigt!

Nästa vecka är det Workshop vecka och ser verkligen fram emot de, nya grejer, ny energi och framförallt blir det nog inte så in i helvetes mycket att göra.... känner att dagens inlägg blir lite deppigt och grått men håll till godo.




Vet att jag själv varit i densistsen som ung och nyfiken/osäker kille, men ibland pallar man inte..... ta inte illa upp!
                               ----------------------->  Det är så världen fungerar!  <---------------------------------




Marcus Hissar:

¤ Potatisgratäng
¤ Dobbie....Ingen förstår som han!¤ Sömn -
är oftast för underskattat
¤ Minnen från förr                                                      
            
                                                                     

Marcus Dissar:


¤ Dryga människor
¤
För mycket att tänka på...
¤ Tid -
Räcker inte till helt enkelt!

                                                                       

Hej då! PUNKT SLUT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback