Stress bland paljetter och körstämmor...

Repetionerna är i full gång likaså, tonartskoll, dansrep, systugan m,m.
Alla engagerar sig verkligen till tusen och det är fantastiskt roligt!


Långa dagar och sena nätter resulterar i enorm trötthet och början till insjuknande....Trist! Gör allt för att motarbeta detta....


Robban, som jag hyr rummet av har kommit hem från sitt jobb i Spanien, Verkligen en toppenkille! Känns verkligen som det kommer funka skitbra!

Var i Halmstad i onsdags kväll och såg en repetition av musikalen "Little shop of horror" med bla. Jessica Andersson, Sven Melander, Thomas pettersson och mikael Tornving. Visste inte riktigt vad jag hade förvntat mig när jag satte mig till rätta i det röda sametsklädda stolarna men blev ganska så besviken.
Har blivit allt mer av "kändisar" i musikalerna som inte har någon musikkunskap överhuvudtaget. I detta fall Sven Melander, Thomas Pettersson och Mikael Tornving. Visst det är ett par veckor kvar till premiären men får väl se hur dom fixar det.

Återkommer senare ikväll då jag har mer tid.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback