No more Drama...

Works-dag och drama för min del....

Förra tisdagen hade jag dans en hel dag och blev förvånad över hur roligt det var och hur snabbt tiden gick. Skönt att få jobba ordentligt med något under en hel dag. Precis så kände jag inför dagens Drama-Works.
Blev besviken tyvärr, improvisera fram scener med vissa föraningar vi fått av läraren
. Hela dagen!

Gruppen funkade utmärkt men idetorkan fanns där, trist!




Har mina 20 minuters Monologträning imorogn med min dramalärare. Inte riktigt hunnit förbereda mig. Skäms lite och med all rätt. Tråkigt att känna att man alltid måste släppa något för att hinna med andra saker som är mer viktiga.




Tack för idag, Slut för idag!

Kommentarer
Malin

wei marcus har blogg!!

2008-04-10 @ 12:17:30 | http://lillamalins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback