På lådan!!!!

Sista anmälningsdag för BA och PAS är på fredag.......Alla papper måste skicka typ idag eller imorgon. Det råd kris och panik på skolan!!


Författat det hemska brevet om mig själv, fyllt i alla kryss angående kunnighet och fixat en alldeles förträfflig bild på mig själv. Nu ska allt bara på lådan! Och så pengarna så klart också...suck...

Auditionträning på dansen.....galet roligt och nu är vi verkligen nära. Luktar gammal ost om mina fötter.

Annars då?
Fotsvett
Hungrig
Nervös
Finne på läppen....Aj
Interpretations läxa, Uupps!




Interpretationsuppgift tills imon....Inte kommit sådär hejdundrandes jätte mega långt så det blit nog repa repa repa repa ikväl...ett måste, ELLER!? Är det Top Model ikväll?




Nya telefonen gör att nummer försvinner så du, älskade syster, försökt få tag på dig ett tag.
Ring mig gärna! Puss



Puss från mig: Calle Norlen i byn drag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback