Sparka mig därbak!

Idag bär det av...

Imorgon är det dags för intagningsproven till Dansforum/ Performing Arts School i Göteborg.
Med nerver på spänn, noter och monologer fint inpackat och med en viss nervositet sätter vi oss i bilen om ett par timmar som bär av mot Sveriges Framstjärt!


Inskrivning imorgon kl 08.00.................




Nu finns det inget tvivel om det, våren är med all sannerlighet här!
Igår låg vi på gräsmattan utanför huset och tittade på solen, Drack lite öl och mumsade på potatissallad. Fanns även en fotboll som vi lekte med..... Nu är det mysigt på riktigt!

Idag är det den stora Kick-Off:en för alla anställda på Liseberg. Gratis är gott och trevligt umgänge! Får se om jag hinner dit eller om jag måste ladda ikväll.... antar det sista....


Önska mig lycka Till för nu gäller det!


image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback