Bjärnum - Säsongen av kärlek

Femhundra tjugofemtusen sexhundra minuter är de på ett år....

Just i detta nu finns det exakt 40 nervösa, glada, spända, trötta eller kanske något hysteriska själar i Bjärnum med omnejd. Imorgon börjar nämligen en helt ny epok i deras liv. En tid som dom aldrig kommer att glömma.
För exakt ett år sedan var det jag som var där. Satt i "Vitan" och väntade på mina då okända sambosar. Herre Gud säger jag bara! Ångesten var inte långt borta. Insatt i ett snuskigt, ostädat och skrämmande hus med en framtid som likande dimma....  

Ett helt år, tror ingen riktigt fattar.... Minns fortfarande första gången vi kom in i skolans lokaler och mötte våra blivande kamrater.... Vad tänkte man??




Nästa måndag börjar en ny tid i mitt liv, Peforming Arts School väntar. Hoppas att även det kommer bli en fantastisk tid i mitt liv. Antaligen inte sama som i Bjärnum men ändå. På tal om Bjärnum kan jag slänga ut frågan till er som läser bloggen.
Bjärnumare!      - Har ni fått era filmer skickade till er på posten än??



Hemma i Faleknberg ikväll för middag med familjen. Mysigt var det men ändå saknar jag redan Göteborg. Nu börjar äveen alla andra kamrater ramla in och det tycker Marcus är trevligt....

Dags för marcus att titta lite på kudden minsann... God Natt!

Kommentarer
Sandra

Hej babe! Jah har fått min, för typ en månad sedan! HAr inte du fått den så är det nog nåt som är fel.. Puss

2008-08-10 @ 23:30:05 | http://ssandraanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback