Första skoldagen...

Utan nya block och pennor, utan nya ryggsäck med seriefigurer på gick jag till min första skoladag idag...

Blev inte mycket till skoldag. Upprop och en massa information var det som väntade oss.
Imorgon börjar vi gå efter vårt schema och det känns som det kommer bli lite kaotiskt. Sång, Jazz och stepp är det som ska uträttas imorgon, Intressant.
Utlåtande om lärare, klass och dyl får vänta. hade nog med ta in idag.... Bjärnumsgänget höll ihop haha...

Dansbutiken lär ha tjänat storkovan idag på vilsna elever från oika skolor som ruinerat sig själva på allt från suspensoarer till söta små balettrikåer.... Nu kör vi!
            


                                                                                         
                                            









Hör av mig senare!


Psst.... Om någon undrar vem den så snygghoppade grabben är så är det min vän Robert Sillberg. Nyss utexeminerad från dansforum och skall nu medverka i Operans uppsättning av mary Poppins!

Kommentarer
sannie

vad häftigt! :D

2008-08-23 @ 10:24:14 | http://www.metrobloggen.se/sannie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback