Rep, rep rep....

Småstressigt men glad ändå...

Sitter i teknikerbåset på teatern och funderar över livet... hmmm
Två dagar har gått av stress, rep och annat stök.
Byggkillarna vart försenade med hela bygget så allt har blivit lidande.
Hoppas och vet även för den delen att det kommer lösa sig perfekt inför premiären på Lördag eftermiddag.

Måla, skruva, hammra, sy, sminka och en massa annat.
Marcus får äntligen leka ihop med scenografansvarige Helena. Nu är allt som förr...

Tjooohej...

Just nu repeterar Pippi, Tommy och Annnika på en av alla deras scener.


Tack Och kram

På återseende

Kommentarer
Jessicka

Du e så sjukt duktig på att skriva, känner dig inte men kär ändå...

Lycklig

2008-12-17 @ 20:13:01
Heléna

Ja visst är det härligt att vara tillbaka på den där sunkiga och sköna gamla dammiga teatern! Kramar

2008-12-18 @ 22:03:06
Henrik Olsson

Hallå kompis! Som av en ren händelse hittade jag din blogg! Hoppas att allt är skitbra med dig! Själv så har jag precis flyttat till mitt lilla hus i Ljungby! Den 10 januari har jag inflyttningsfest för mina små vänner och du är varmt välkommen! Annars måste vi ta våran öl!



Ha det skitbra så hörs vi!



/Henrik Olsson

www.henrikolsson.eu

2008-12-19 @ 21:54:23 | http://dagboken.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback