Hot, hot, hot...

På tok för hög kroppstemperatur....

Nu har det varit ett par dagar med kaotisk värme. Utan förvarning blev det pangvarmt och då får Marcus lite ångest. Alla tjatar om att man måste "Passa På" att vara ute när väl solen tittar fram. Visst är det väl så... men min kropp slutar att fungera liksom när det blir för varmt på kort tid.

Haft besök i helgen, Anton och Nico, två av mina favvograbbar från Bjärnum kom hit med tilhörande polare. Anton skulle flytta in sina grejer i sitt rum och Nico med tillbehör skulle gå och se Bruce Springsteen. Oerhört stort rabalder om den där Bruce.... Trodde de var han som sjöng Summer 69 men det var de tydligen inte.



Kan med glädje medela att nästa gång jag gör huvudrollen som Rosentagg blir Tisdagen 22 Juli!



Klockan är 01.14 och jobb imorgon, Dags att titta på kudden lite. 
                                            God Natt...


Kommentarer
Soffan

Synd, den 22 juli jobbar jag... =0( Men det kanske blir liseberg imon för oss men hörde att du inte jobba då =0( Dålig tajming! Hoppas vi ses ändå! Kram Kram

2008-07-07 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback