Måndag, Let me love you...



Måndag- alltså dags för ännu en kväll med Lotta Engberg och hennes allsång på stora scenen i parken. Artistutbudet har väl hitills varit lite torrt med artister som svante turesson, stefan andersson m,m. Men dag var det den dagen då små små spröda flickhjärtan skulle stå i brand från den stund då grindarna till parken öppnades. Det var nämligen tre unga män på besök. Alla hemmahörande i Idol-träsket. Mattias, Danny och Erik eller E.M.D som då så piffigt heter.

Bakom stora solglasögon och enormt mycket styling entrade grabbarna scenen med en rejäl potion självförtroende och kaxighet. Kan inte va helt lätt att va förföljd så.... stackar pojkar. Haha...

Datumet för nästa show med mig som Rosentagg blir INTE Tisdagen den 22 Juli som jag skrev igår utan söndagen innan, alltså den 20 Juli och eventuellt en helg i augusti. Ska försöka uppdatera datumen så fort jag vet....


Soffan- Ja hörde detta, kanske kan komma de nya datumen. Ja jag möter upp er imon. Kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback