Ge mig arsenik.... Bapabaaaaaa

Värmen gör att jag inte kan sova, men hemma, det är jag....

Två dagar på jobbet med smink. Igår var premiär och ganska så nervöst men gick bra. Gick ännu bättre idag med lite vana inne... Fjäril, katt, tiger, prinsessa, tjooohooo...

Gick genom staden påväg hem, njöt till fulla av folks höga skratt, öl och uteservringar.... fantastiskt!
Frågat massor av vänner och alla är rörande överens om att nu är sommaren verkligen här.


Så har det där EM börjat, har aldrig riktigt fattat det där med stora sportgrejer som sänds i TV. Visst hade säkert en period i sisådär 15 års ålder då jag också tittade febrilt, men va fan... varför sända allt, verkligen allt så att alla andra som det inte rör i röven ska också få en rejäl dos. Har aldrig vart med om att tv sänt The Ark konserter i sisådär 4 veckor under sommaren. Det hade vart något!

Imorgon är det dags för Koppetikopp, Härligt! Måste ha kraft till de, därför väljer jag nu att titta lite extra på kudden, klockan är trots allt 03.00....


Känner ingen som helst sorg för Göteborg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback