Matrix, Kill Bill, Byggare Bob

Jahaaa, då var premiärdagen avklarad som Riddare Rosentagg!

3 Föreställningar av olika sort. En stressad, en fantastisk och en hysterisk. Ungefär  så! Det är alltid lika förvånande att höra vad som kommer ut spontant ur munnen när man såtr på scen, därav dagens rubrik...
Är allmänt nöjd med dagen och det var roligt att köra inför så mycket folk. Hade även värsta dreamteamet med mig på scen: Dagge, Johanna, Iris och Malin, Go Girls!

Den grymma stämningen berodde självklart på alla kids som hade kommit för att se hur det skulle gå för riddarna i kampen mot trollkarlen och häxen men även för ett gäng av de finaste människorna på jorden som jag känner.

Svante, Jenny, Linnea, Hatti, Robin, Linda och Lina..... galet roligt att ni kom och det var ett otroligt stöd att ha er i bänkraderna. T a c k !
Nu är jag helt avtrubbad och käner mig som när jag var sju år och hade spelat fotbol en hel dag. Trött och mör.
Imorgon väntar det en ny spännande dag som Rosentagg....


Får även finbesök imon, det ska bli roligt!




Kram från Fiola och mig!

Kommentarer
Lina

Du var så duktig vännen! Valen var grymmast ;-) Vi hörs om helgen, Puss!

2008-06-30 @ 23:18:15 | http://linamusique.blogg.se/
Lina

Du var så duktig vännen! Valen var grymmast ;-) Vi hörs om helgen, Puss!

2008-06-30 @ 23:18:23 | http://linamusique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback