Psyket kallar....

Yoggi Yalla, Racingteamet, har en skåpvagn,  I där finns mitt liv....

Inom 4 väggar av hårdplats finns det välförvarat, allt från tops till påslakan. Sedan i Lördags då jag med stort vemod lämnade dels sambon Emma men främst hela byn Bjärnum har det funnits där. På avstånd typ...

Idag bar det av mot Göteborg och Gamlestads Torget 23, adressen där min nya lya ligger. Lägenheten med balkong och 140 kvadratmeter at leka på... Helt fantastiskt! Så med en kropp som är brännskadad av solen på ungefär nivå 6 av 10 körde Snuttan och jag dit. Även idag var det galet fint väder....

Gick hyfsat fort att få in alla grejerna i lägenheten med hjälp av Svante, min kära företrädare och även grundare till Psyk 4:an.. som då lägenheten kallas. Varför? Jo för vid första gänget som bådde där fanns det 6 st Playstationspel på 4 pers...där av Psyk4:an eller psyket som det kallas i folkmun.

Även hunnit med min uppsminkning på Liseberg, måste göras för att få sminka ute i parken som jag ska göra på fredag, spännande.... Gick bra fast fjärilen är fortfarande ett objekt jag inte tycker speciellt mycket om.


Imorgon är det dags för årets studenter att springa ut här i stan. Fatta!?, Fär exakt ett år sedan var det jag och min klass. Blir med en viss ångest som jag står där och se de lyckliga människorna skåla i champagne och få blommor till tusen. Ska minsann gratta mina vänner så dom tål.... Ja ja, dags att sova... Tack du som läst....

 Puss


Kommentarer
Anonym

Jag har läst :) Och gör det alltid.. du är en av mina favvo bloggar. Lovar att fortsätta skriva i sommar.. vill veta allt om båda Liseberg och Phsyk4:an :) Puss på dig och plinten! / Maggie

2008-06-05 @ 23:10:52
Anonym

Jag menade lova.. som i att du ska skriva alltså :)

2008-06-05 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback