Åderrock i halsen...

Helgen är förbi med ytterligare tre föreställningar genomförda...

Showperioden har en förmåga att försvinna iväg så fort, lite för fort....Showen flyter på och lärarna är nöjda med oss. Körde sista gången på skolans scen igår. På onsdag flyttar vi in till Kulturhuset i Hässleholm för att fortsätta där med ett par föreställningar. Roligt att köra lite på stor scen och större salong.

På Lördag har jag min ansamling anhöriga och det ser jag verkligen fram emot.

Nyss hemkommen från Göteborg och audition för huvudrollen på Liseberg i sommar. Blir alltid sådär härligt stressad innan man skall göra något. Kan inte sitta still, kissreflexerna sätts igång, gång på gång och det liksom pirrar mellan munnen och bröstet. Hmmm....
Kanske inte helt kalasnöjd med mitt framförande men skall väl inte heller klaga. Får väl se hur det går.... Men hade var förbaskat roligt ändå.... Känns lite som att jag inte har något att förlora, den gröna pälsen väntar ju på mig även om det där med riddare inte var min grej =)



Min finaste vänner, Caroline, Sara, Mathilda och Linda var nere i helgen och såg showen, Betydde otroligt mycket.
Imorogn lyfter planet med Caroline ombord mot Australien. 9 Månader skall vi klara oss utan henne... Galet. Grät som ett barn då jag var tvungen att säga hej då i Bjärnum.... Sorry men e man blödig så e man!



Sverige har gjort det igen..... Varför välja Nordman framför Carola och Andreas johnsson...ibland får jag åderbrock i halsen på det här landet. Likadant som när dom slutade gjora Happy Meal som man kunde bygga upp tilla fina grejer....fan.....


Koppetikopp......Koppetikopp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback