Allt måste ha brakat ihop....

Ännu en dag av påsklovet har gått....


Det är tisdag kväll och ännu en dag av mitt påsklov har gått. Kan det vara mitt sista Påsklov i livet?. Bäst jag passar på att "påska" mig något alldeles förfärligt.
Dagen har bestått av att frinetiskt försöka komma i kontakt med Operan i Malmö angående biljetter till Jesus Christ... Alla försöka misslyckades. Telefonledningen blev tydligen så överbelastad redan innan biljetterna släpptes typ så allt sket sig. Fixade iaf mina biljetter över Ticnet! Tadahaaaa...

Monologer och sånger till diverse sökningar och skoluppgifter har även studerats till en viss del... Bör/borde fortsätta imorgon och då lite mer intensivt.


Nu är han min!
Har jag tur så kommer han på posten imorgon!

image186




So you think you can dance - Scandinavia började igår..... Ska bli kul att se hur vi kan mäta oss till Usa och originalet. Nando gick direkt från uttagningarna i Stockholm till Norge... Hejja Dig Nando!!
Kul när det kommer program som är lite mer seriösa om man säger så.


Kram i Handen!
Puss




Christian "Dobbie".... Killen som jag skrivit om mycket här tidigare. Killen i klassen som jag tycker så galet mycket om att det nästan gör ont i mig. Bättre vän kan man inte ha. Vet inte riktigt vart jag ville komma med inlägget men bara Tack för att du finns där med dina ibland utplattade lockar och stora leende.... Faaan! Ahh Tack Dobbie!

image187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback