Tänker...

Kan inte sova av många olika anledningar...
 
Sitter uppe och tänker och det enda jag har ork till att göra är att gotta mig i alla spaltmeter artiklar och filmklipp som från Ola Salos pressdag. I fem timmar satt han tillsamans med olika reportrar och diskuterade rollen som Jesus. Fantastisk!!  

image178


Borde sova....

Hade en trevlig dag i Göteborg igår med studiebesök på Balettakademien och Dansforum. Fick inte veta så mycket nytt. men men trevligt att träffa gamla vänner igen. Speciellt dom man inte sett sen i somras.
Lite strötid på stadens gator....lockade folk till shopping. Lockade mig till Jensens Bof house....Kött!! Mums!

Kvällen spenderades på Göteborgsoperan, Först rundvandring med den härliga guiden Rolf. (Samme man som var här ett år tidigare), även skämten och ordvitsarna hade en utgångendatum tid.... Luktade mögel om både gubben o hans skämt. Men men... Stötte även på den gamle Bjärnums eleven Niklas Andersson, Vissa fick sitt stjärnmöte och jag en diskussion huruvida den Kaninternationella Morotsdagen skulle bli av och om han skulle komma och sjunga kaninsångerna iår igen. Trevlig kille! Efter rundvandringen var det dags att se Niklas föreställning, My Fair Lady, Där även, Malena, Camilo och Alexander var med.... Galet roligt att se lite känt folk på sen. Fantastisk föreställning och Herr Lycke var enastående i rollen som Higgins. Även Camilo var bäst som den snygga hästen! Cred till dig!




Fan...sova.... jaja
Snart ska man upp igen.....Pallar inte...

Kommentarer
Therese

Hej! Hoppas att allt är bra med dig! Ska du spela/jobba med teater i falkenberg i sommar?
Ha det gott!
Om du vill kan du läsa min blogg. www.guldsmedslyckan.blogg.se

2008-03-08 @ 15:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback