Far o fläng....

Tillbaka i Bjärnum efter åter enj vecka i Göteborg med ansökan till Balettakademien...

Nu är alla sökningar över för min del, denna helgen har det inte gått riktigt lik bra som förra men men. Jag tror jag ska vara nöjd iaf....


Som sagt, back in town här nere och Barnteater är det som gäller denna veckan, En veckas repperiod för att sedan turnera en vecak runt om i skåne.... "Pippi och hennes vänner"- heter den som jag jobbar med.
Jobbat en hel del med material från Astrid tidigare, men får fan aldrig nog..... Weeee



Repen på Liseberg är också dom i full gång, vart uppe både måndag och tisdag för att repa in ett antal roller. Koppetikopp, smådrygt att beshöva pendla mellan gbg o skåne men men det får gå... snart är man klar här nere och ska bege sig norrut.

image203


På tal om att jag ska spendera tre år i Götet. Lägenheten är klar, vet ej om jag nämnt det här tidigare, Ska ta över Svantes gigantiska lägenhet med Anton, sonny och hatti. Det fantastiskt Psyket som det heter. Bra plats för fest och andra bestyr.....ska bli galet roligt!


Puss


Måste hem och äta för att senarerepa kvällen lång!


Marcus beklagar för de stavfel som uppkommit i detta inlägg....stressat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback