T a c k ! !

Lådorna är fyllda, hyllorna avtorkade och frysen varm.....

Idag tog allt slut mer på riktigt. Med hjälp av både Emmas och Mina föräldrar tömdes hela vår lägenhet idag, För alltid! Känns lite absurt att en plats som varit så full av liv och röster plötsligt bara blev tom och ekande...
Festen igår hos Martina var den sista med gänget även om inte riktigt alla kunde komma...synd. Men men roligt var det iaf.... Tack ska ni ha för de!

Spelade ingen roll hur mycket jag förberedde mig på det, skulle kunna gjort en poower point-presentation om att jag skulle lämna alla och jag hade ndå inte fattat det riktigt... Tårar har flödat och ögonen svidit... Vissa ser man i sommar, vissa inte....

Iaf, Oscar en av de finaste människorna jag mött gav oss klassen en lite speciell present. En slags hyllningsvideo på Youtube......otroligt fint. Tittat lite för mycket på den idag och så...ja.....  Fjolla!


Tack Oscar!




Imorgon börjar en ny del av livet igen. Liseberg Here I Come!
Öpnar starkt med kaninternationella Morotsdagen, Alla kaninfamiljer är ute, alla ska ha öron och Niklas Andersson med sin kära kompanjon Åsa Fång kommer och kör en bejublad konsert med alla kaninlåtar. Härligt
!

I början av veckan, tar jag flyttlasset upp till Götet och min nya lägenhet i Gamle Staden... Hurra Hurra!


Tack för mig!
På Återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback