Happy Happy....

Fredag 19.12

Första veckan efter det sköna höstlovet är nu äntligen avklarad.
Måste erkänna att det var lite motsrävigt i Måndags morse...
Men som vanligt gåt veckorna sjukligt fort och nu är det redan fredag igen.


Haft det  berömda "utvecklingssamtalet" i teater och jazz den här veckan.
Minns hur skrämande det var med de samtalen som liten på grundskolan. Mor eller Far skule följa med och vad skulle komma fram tro? Att jag slängde upp korken till jennys saftflaska på taket eller den där gången jag gick före Maria i matkön.
Nu är det slut med sånt.....
Fick mycket bra hört om mig och sånt man ska ofrtsätta jobba på.... Mer och mer taggad nu!


Modell för en dag...

Imorgon skall Christa och Jag till Modelhouse, företag som sminkar och sedan tar modellbilder kostnadsfritt, bilderna kostar givetivis. Ganska dyrt men men, får väl se. Finns inget köptvång. Skulle va bra för att piffa upp sitt lilla CV.


Fredags kvällen bjuder inte på något specillet hålligång. Lungt hemma i soffan med ett glas vin....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback