Sjunde November Tvåtusenåtta

I´m a survivor...

"Mördartorsdagen" som enbart innehåller torsdag är till sin ända.
Och jag överlevde, Trodde faktiskt inte det när jag kravlade mig ur den varme sängen vid 7-tiden.
Modernt, Balett och Stepp...

Gått bra alltihop idag tycker jag, baletten har höjts en nivå, modernkombinationen ger en sår på ben och fötter. Sådana där brännmärken man får av golvet. Speciellt de gröna gymnastiksalsgolvet i grundskolan. Men Men, här biter vi ihop...


Klassmöte, nu är smekmånaden över och förbi och folk börjar visa sina "rätta" sidor.
Lite diskussion och tjafs. Härligt! Hahaa....

Blev ännu ett bidrag till kultren för min del ikväll. Besökte Göteborgs Operan och såg deras uppsättning av musikalen Mary Poppins. En hel del kännigar med, roligt. Bla, Malena, Sara men inte minst Robert. Grymt kul att se honom på scen igen. Stor ensemble men ändå lyckas han stråla och sticka ut det lilla extra. Enormt!
Kul föreställning i det stora hela, Operan har en förmåga att fixa lite små detaljer och överraskningar som piffar upp. Så även här! Flygningar över scen och publik bla. Helt klart sevärd för hela familjen!



Snart är helgen här igen, skönt med vila!
Skall göra ett gig på NK den 29 November som reklam för uppsättningen av Pippi Långstrump på Lisebergsteatern som spelas där hela jullovet. Blir lite rep imorgon eftermiddag med, Kålle, Ärtan och Mathilda!



På Återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback