Ljusblå dag till ända....

Ännu en dag är till ända...

Inte vilken dag som helst heller. Utan torsdag. Torsdagar har alltid haft en ljusblåfärg i mitt sinne, fråga mig inte varför. Inget speciellt som hänt eller haft något roligt i skolan på torsdagar.
Nutidens torsdagar innebär över fyra timmars dans. Modernt, Balett och stepp.... Puhh!

Innebär även att veckan redan håller på att ta slut. Kvällen är här och det har nu blinkat utanför mitt fönster i över 2 timmar. Varken polisbil eller tv som reflekterar. Det åskar! Dock ingen "Krasåska" som låter på film utan mer muller.
Hmmm försöker hålla mig lugn.



Imorgon har jag sånglektion, missade förra veckans pga sjukdom. suck. Kommit in på jazz nu. Våga imrovisera. wawaadooo dobibibidooo....


Åker "hemhem" till Falkenberg imorgon för Jens och Soffans stora fest på lördag. Ska faktiskt bli roligt att komma hem lite och kanske bli ompysslad, äta gott och träffa familjen. Länge sedan jag var hemma senast. Försöka hinna med ett snabbt besök på Ge-kås också... det behövs!


Varför skvier du jämt i kursvistil? - frågade en vän til mig.
- För att jag kan och för att jag tycker det är finare svarade jag. Om du undrade!  

God Natt - hand i hand...


Kommentarer
Maria

på gekås vet man aldrig vad man hittar..

det var galet kul att träffa dig!

kram!

2008-10-05 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback