Vilken kvinna....

10 timmar i tidskillnad, enormt många mil och ett par världshav...
 
...det är vad som skiljar oss åt just nu.
Caroline och Mig. Hon i Australien och jag i Gamlestaden i Göteborg, Sverige.



Tycker att det är lite för långt faktiskt, borås eller örebro hade gott och väl räckt. Men nej nej, åk till landet som ha fles farliga djur och en massa annan skit.
Caroline är en "såndär", alltså en som är bra på allt. Man kan prata med henne som vad som helst, hon e grym på allt som har med mys att göra och framföralt, godisätande i soffan.''Ja ja beshövs inte förklaras med.
Carro är en av de allra bästa och jag saknar henne som en tok just nu och kan knapt bärga mig tills hon kommer hem i början på december. Då ska det bli pompa o ståt!



  
Puss o Hej!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback