Upp, Ner, Upp?!

Upp och ner, Ner och upp grisen gal i granens topp...

Ja så är livet mer eller mindre. Idag har varit en sådan dag. Nästan lite extremt....skulle nästan kunna redogöra med en hel powerpointpresentation men det orkar jag inte riktigt. Stepp lektionen var mest underlig, Uppe på toppen sådär ordentligt, kunde riktigt gotta sig i att man kunde de, och kunde de bra också, Sen, endast ca 17 minuter senare käns det som att hela världen skulle rasa samman endast då för att man inte klarade en viss kombination av klipper och klapper. Gaaaaaaa......

Annars är livet bra i det stora hela. Sambolivet fungerar galant förutom de tidigare omtalade onda djuren i köket bla... men men...
Sonny, ska på konsert med Stevie Wonder på fredag och studsar därför omkring på små rosa moln.
Hatti vet jag var hon befinner sig just nu, grymt duktig och hjälper en teatergrupp här i stan med allt möjligt. Hatti är som en hylsnyckelsats från Claes-Olssons, man kan liksom ha den till så sjukt mycket olika grejer och allt blir bra liksom... Just nyckelsatsen kanske var en dålig liknelse men...
Anton, "Mr Metal" han själv jobbar vidare med mig i skolan grymt skönt att ha han bäde i skolan och här hemma. Haft lite krångel med sin Diabetes och ska från och med ikväll ändra från Pump till sprutor. Avundas honom inte och grymt stolt över honom som pallar med det....


Det har kommit till in känedom att en viss Mamma finns som besökare här i bloggen. Inte vilken mamma som helst utan Maria Erberth. The Mum of The Metalman.... 
Maria!, Du får dagens ros av mig!!

Nyss samtala med min käre vän och Fd Frisör Josefin Bengtsson som numera studerar innovation och ekonomi i Eskilstuna. Imorgon skulle dom visst ha en gästföreläsare, Jesus själv, Herr Ola Salo. Föreläsning i Kreativitet. Mycket intressant....



Puss På er alla!






Kommentarer
Maria Erberth

"The mum of the metalman" hälsar och tackar. Skickar stor kram till hela Psyk4:an!

2008-09-17 @ 10:04:44
Emma

Saknar Er allihop och längtar verkligen ihjäl mig till på lördag då du fyller år och man ska tillbaka! I helgen sticker jag till Tyskland och badar i badland och äter lååånga hotellfrukostar. Ska bli mysigt. Annars är det bara jobbsökande som finns i mitt huvud. Ser inget ljus i tunneln... Härligt att läsa om din vardag Marcus. Saknar dig.

Ses snart!

Puss!

Emma



Ps. Angående de äckliga bananflugorna, testa glas med vinäger. De drunknar tydligen :)

2008-09-17 @ 19:15:35
RosenAngelhead!

heh, ja kunde ha träffat Ola, ja bor ju i Västerås......Men, men. Det får väll bli ngn annan gng.

Gillar din blogg:)

2008-09-18 @ 19:29:44
RosenAngelhead! Igen!

Gillar din kontaktannons menar jag.

2008-09-18 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback