Eggstra Eggstra!!

Två hungriga sambos....

Det är precis vad vi är.
Kom nyss hem från en mycket trevlig och speciell fikastund.
Förstår inte varför jag blir så nervös och tystnar ibland när jag träffar nytt folk. Är jag verkligen tyst och blyg?

Hittade en mycket trött sambo i soffan. Nästintill livlös och i hungersnöd.
Vuxna som vi är äter vi en balanserad kost!
Gröt och Ägg!

Först nu jag lärt mig hur man kokar ägg. Riktigt bra!
Nu sprack dock alla ägg... Är det farligt? Man får ju cancer av allt nu för tiden så...
7 Minuter sen så.... salt och ytterst lite fiskbarn i romform...

Fortfarande ingen micro, Ugnen är vårt allt! Ta den ifrån oss och vi börjar slåss!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback