Filip & Fredrik goes America

Premiären är nu avklarad...

Igår var det premiär för Kanal 5:s största och dyrtaste satsning någonsin.
Filip och Fredriks nya show direktsändt från Manhattan, USA.

Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig.

Det var inga små namn som stod på listan över gästa det första programet.
Jonas Gardell hade trotsat sin enorma flygrädsla och tagit sig över havet för att medverka och prata allmänt strunt.
Alltid lika underhållande.
Pelle från Hives var också där. Avslutade programet med en fruktansvärd version av en Unchained Melodi.

Kvällens stora gäst var den lite läskiga men ändå lite spännande mannen , Marilyn Manson.
Manson anlände till tvstudion endast ett par minuter innan sändningen drog igång.
han hann även ha sex i sin loge precis innan han skulle in på scen. Med ett glas absint i handen, påtagligt påverkad entrar han scenen till publikens jubel.

Underlig kille. men ack så klok!

Andra klipp från kvällen var de två amerikanska bröderna som fick ta sönder en bil med ren styrka och
man fick även följa med Filip och Fredrik när dom testade på Wrestling. Hahahaa...








Med höga tittarsiffror och gott betyg avslutade killarna med hedern i behåll och iallafal
jag ser fram emot nästa veckas avsnitt.

Såg du?  Vad tyckte du om programmet?




Kommentarer
Sebbe L M1 08/09

jag tyckte programmet var en total flopp, d evar inte rolig humor, dåliga skämmt tråkiga inslag, och sångaren på slutet som såg ut som en något knarkad 30-talssångare som ändå inte kunde sjunga där gick för vad jag tålde och bytade kanal, en hög mansion på både absint och säkerligen annat, må v aklok och där håller jag med, men hallå..TV nderhållning?? vettefan den ända som va bra där var ju gardell men ahn passade verkligen in där och ja de märkste,



SÅ Filip och Fredriks försök till att bli en svensk david letterman eller l8t night show, sorry totlat flopp

2009-04-20 @ 20:22:32
Ylva

de tog flera minuter av mitt liv som jag nu vill ha tillbaka!

2009-04-20 @ 23:42:13 | http://ylvaochainas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback