Glad Påsk

Solen skiner in genom fönstret med en väldig intensivitet...

Det är Påskafton. Många år sedan mor min gömde ägg och godiset var det vigtigaste.
Har Emma på besök vilket jag tycker är mycket trevligt.

Ikväll blir det påskmiddag här i hemmet med goda vänner. God mat och ett gott vin är aldrig fel.
På radio sänds Jesus Christ Superstar från malmöoperan... Lycklig att jag är en av de som fick se den!

Som sagt Glad Påsk på er alla där ute och hoppas att alla mår bra på en sådan här "viktig" högtid!






Kommentarer
Maria

glad påsk fina du!



jag är oxå hemskt glad över att jag fick se jcs inte bara en gång utan två!

2009-04-11 @ 19:33:09
Isabella M1

Hahaha vilken ful kyckling! :D



Glad Påsk snygging.

2009-04-11 @ 19:45:59 | http://isabellagroden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback