Låångfredagen...

Lååångfredagen är avklarad.

Denna dag som är till endast så att vi människor ska ha riktigt tråkigt.
Inte göra något roligt alls, bara sitta och tänka på hur Jesus mådde piss för våra synder skulle. Eller var det så?
Isåfall har jag gjort väldigt fel....



Så, en helt fantastiskt dag har gått. Blivit mycket umgänge med Caroline under min vistelse här hemma på Västkusten.
Drog ner till Halmsat med bilen för att hälsa på Snuttan. Inte träffat henne sen i November typ så det var roligt.
Solen sken och glassen smälte där vi satt i gräset och njöt medans nissan sakta rann förbi.

Kvällen spenderades längst ute på piren vid hamninloppet här i stan.
Engångsgrill, kamben, potatissallad och mycket trevligt umgänge gjorde kvällen underbar.
Såg hur solen gick ner och färgade hela himlen rosa under tiden som champinjonerna mös på den varma grillen.


Avslutade kvällen/Natten med ett besök på Slöinge Djursjukhus där min brors fina flickvän Sofie Jobbar.
I sina fina "sjuksyster" kläder visade hon oss runt i de olika byggnaderna. Sjuka hästar och nyopererade hundar var något vi stötte på. Väldigt intressant! Så, mina tankat går nu alltså till dig Soffan som ska jobba tills typ 06.00 imorgon!
Hejja dig!





Ps. Till den smått aggressiva kvinna som kommenterat inlägget om Ruby- standup.
Vi alla har olika smak. Du gillar inte Gardell, Jag gillar inte Andersson!
Puss på dig ändå! Du tycker jag är pinsam! Fine, Skönt att vara pinsam ibland! Testa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback