Tack läsare

Helgen stundar...

Fredag kväll och jag skulle våga påstå att musten har gått ur mig.
Som en skakad hallonsoda har jag pyst för att till sista bara va... Utan vidare brus eller upprördhet.

Helgen skall fortsätta så hoppas jag.
Försöka ta hand om mig själv. Kanske ett bad och god mat.
Få mig att fungera helt enkelt.



Har fått ett enormt uppsving vad det gäller er läsare.
Fler till antalet och även vad det gäller kommentarer. Det gillar vi!
Svälj inte allt helt, utan reagera och kommentera! Även du Mr J!

Tack!





Puss & God Natt



Kommentarer
Mr J

Förstå, ingen vill läsa eller kommentera!

2009-04-18 @ 09:16:06
Agneta

Tack själv!

2009-04-18 @ 10:09:16
Andreas Nilsson

Sköj att vi blir fler som läser din blogg. Men det här med blommorna på bloggen? Skulle du inte fixa det?



hehe Mr J, du är så söt!

2009-04-18 @ 16:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback