2 December

På tv har var och varannan kanal julspecial och dom slåss om allas vår juluppmärksamhet.
Hembakade fudge, knäck, broderier,julklappar och sen den vanliga stressen.

Halvdag i skolan pga lärarmöte men oj oj oj.
Det märks att det är slutet på terminen. Man har nästan omedvetet stängt av inför julen. Kroppen
är trött och säger Nej! Ligger hemma med känslan av att jag är sju år och spelat fotboll en hel del.
Helt matt. Gäller att hålla ut till fredagens dansredovisning....

Hade som liten ofta växtvärk, främst då i benen.
Kanske därför jag e lång.... träningsvärken av alla dans får exakt samma känsla.
Men jag kan tyvärr inte skylla på växtvärken längre, eller?

Temperaturen har krupit ner under minusstrecket och solen har strålat från en
klarblå himmel hela dagen. Passade på att fylla kameraväskan med utrustning och tog
11:ans vagn till Saltholmen och havet. Bilder därifrån kommer senare ikväll...
Fantastiskt vackert!


Hepp!


Kommentarer
sonning

Även min man har ständigt ont i benen, men han hävdar bestämt varje gång att det faktiskt är växtvärk.:-)

2009-12-03 @ 09:21:05 | http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback