Skön helg och dator trassel...

Tillbaka i hemmet....

Helgen är alldeles strax över och jag är mycket nöjd med hur jag spenderat den.

Besökte Markaryds Kulturhus igår Lördag för att se AMP:s årliga vinterrevy. I år med Lilla kära Mathilda medverkande.
En blandning av danser, spex, sång och teatersnuttar.  Kul att se sina vänner, speciellt när dom utvecklats inom de som dom tycker om. Fin röst oh ett fantastiskt danssolo! Go Girl!
Kul att träffa Jonna och Anne igen. 

Fortsatte min resa innåt i smålands mörka skogar mot Älmhult och en av Världens bästa tjejer.
Emma, vi bodde ihop i Bjärnum och kom varandra nästan skrämmande nära. Träffas tyvärr inte så ofta nu för tiden men roligt har vi när det väl blir av. God mat, vin, chips och prat natten lång.

Tiden bara rusade fram i soffan, skrattade näsan oavbrutet.


Så, nu tillbaka i staden. Var skönt att komma ifrån ett tag och bara släppa.
Trött på en del. Mestadels är det nog knät som gör det mesta tråkigt.
Inte nog med det har min dator nästan somnat in för allitd.
Haft tankarna på att köpa en ny datorn men aldrig riktigt orkat kolla upp det, men så nu är det dags. Den fungerar som vanligt fast skärmen har nästan inget ljus alls. Antagligen något innuti som blivit knas. Skall prata med dom på reparationsstället imorgon annars blir det dags för en ny.



Den här har fallit mig en aning i smaken...

Men så, snart dags att sova för imorgon är det skola som vanligt igen.
Sista veckan innan sportlovet anländer. Skönt!!


Puss

Ps. Tack för alla komplimanger angående mitt skrivande och bloggen. Blir nästan lite generad.
Och sandra vem du än är, Tack söta du. Men tyvärr, är inte singel. Kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback