Invalido deluxe....

Så var "Pausen" över...

En och en halv vecka har jag inte använt bloggen.
Kan inte erkänna att jag saknat det jättemycket men ändå lite roligt och skönt framförallt att kunna skriva av sig lite sådär när man vill och om vad man vill.
Livet har varit minst sagt kaotiskt sedan sist.

Pippi är nu över på Lisebergsteatern med nästan 18 000 sålda biljetter slog vi rejäla rekord. Weee...

Skolan rullar på som vanligt, tills igår.
Haft lite låg motivation de senaste, några i skolan har valt att hoppa av och stämningen har sjunkit.
Men så igår, Jazz med Johanna. Gick riktigt bra och kände mig taggad som attans.
Lite för taggad.... Koreografi sista stunden på lektionen, ta i lite extra och PANG!

Mitt vänster knä ger upp och hoppar ur led, Märker inte att det är just mitt knä som e dumt utan bara att jag ligger på golvet. Förösker då kravla mig bort från de andra som dansar. känner då hur knät hoppar tillbaka till det riktiga läget.
Sjuukt tråkigt att det händer just nu. hade aldrigvelat vara med om det men.... gaaaaa!!

Som tur va så var klassen uppmärksamma och fick is och linda på snabbt så har ingen gigantiska svullnad men smärtan är näst intill olidlig. Ja ja man ska väl inte älta för då lär de inte bli bra snabbt heller.
Så nu är det en tid på kryckor och sedna börja jobba igen...

Då var man tillbaka i bloggträsket.


Puss 

Kommentarer
Lotta Håkansson

AJ, AJ, AJ!!!!! Stackare där. Kan tänka att det inte är nå'n större njutning. Hoppas det snart blir bra. Kram på dej!!

2009-01-29 @ 17:35:41
Lina

Hej vännen! Usch vad tråkigt att höra om ditt knä! Men du är ju en kämpe, så det blir säkert bra (minns någon som haltade under vårshowen, och det gick ju bra ändå =D )

Trist att några har hoppat av, är det nån från M1:an? Hoppas att motivationen kommer tillbaka och att allt blir fint igen :-) En fika nån dag kanske?

Ha det kanon, saknar dig!

Puss & kram

2009-01-29 @ 20:35:07 | http://linamusique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback