IKEA-Besök

Kållered....
Där ligger det.
Det stora blå huset med gula bokstäver på.
Huset som jag tycker riktigt mycket om.

IKEA!

Tog med mina favoritkillar, Robin och Niklas dit igår för att göra ett par nödvändiga inköp.
Slutade även med ett antal onödvändiga också.... som alltid.

Inhandlade saker...
Ben till min gigantiska säng som alltid legat på golvet tidigare. Nu når jag oanade höjder.
En lampa till mitt rum, till taket. Blir lätt mörkt och tråkigt annars. Ramar, krukväxter samt småtjafs som potatisskalare och ljus. Måste även erkänna att jag inte fått bort alla mina flyttkartonger sen flytten den 1 april. Skäms en smula.
För att råda bot på detta problem köpte jag även en bokhylla där all skrot ska in. Pärmar, böcker, skivor m,m.

Nu återstor det bara att bygga ihop alltihopa...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback