Madonna

Konsertsommar...

Sverige har verkligen blivit till ett konsertmeka i år.
Britney Spears, Cold Play, U2, Madonna, och Pink är några av de stora artister som kommer eller redan
varit här och gjort konserter. 

Finns det något bättre än sommarkonserter?
Mycket folk som är glada, förhoppningsvis fint väder och en bra show.
Solen går ner, allt händer under bar himmel och man känner sig fri på något sätt...

Senast jag var på en stor utomhuskonsert var Salem Al Fakir på Göteborgskalaset förra året.
Om man då inte räknar med konserterna på Liseberg i år. Helt fantastiskt!

Trodde inte att det skulle bli några konserter för mig i sommar.
Men där trodde jag fel. Sen nyheten kom att Madonna skulle inta Ullevi för några kvällar i Augusti har jag totalt bojkottat
henne. Har ingen större koll på hennes musik eller karriär.

Men nu så har min kära syster lyckats få tag på biljetter.
Så då kände jag att " Äsch, vafan".
Kan inte hennes musik mer än några hits men tror och hoppas på att det kommer bli en rejäl show...
Så den 9 Augusti är det ullevi som gäller....

Ska du på någon konsert i sommar?


Kommentarer
Jennie

ska se u2 med några kompisar nästa vecka. Längtar!

2009-07-24 @ 12:31:36
Ankan

Ses på Madonna då Markus

2009-07-24 @ 12:52:31 | http://andersphi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback