Monsunregn

Hemma...

Det är vad jag är och var jag varit hela dagen.
Vaknade upp några timmar efter normaltid för lunch och kände mig lagom utvilad.
En liten lampa i hörnet av rummet var tänd och spred lite myskänsla. För övrigt var det mörkt och dystert. Lite som att det var vinter ute... Men det var det inte....

Bara ett helt vanligt Göteborgs-monsunregn! Dom är härliga dom!
Ramlat jättemycket vatten från himlen på samma gång i flera timmar men nu är det faktiskt uppehåll och inget slår mot rutan. Det enda som hörs är en av de vanliga aliksarna som korsar innergården osh skriker...


Lyckades bygga ihop min nyinköpte bokhylla idag.
Stod i beskrivningen att man var tvungen att vara två för att klara av den. Jag gjorde det själv, betyder det att jag är lite bättre? Nu ska alla flyttkartonger försvinna....

Det trasiga knät är fortfarande väldigt ömt men hoppas det släpper snart.


Minns tillbaka till London....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback