Söndag 5 Juli


Som jag skrev igår....
Morderjord skulle må bra av en skvätt regn, så blev det. Kaosvaknade inatt av att det tokregnade utanför fönstret.
Dagen har varit varm men inte på samma sätt som förut...

Från och med nu har min en-veckas-semester startat.
Imorgon ska jag dock till Gasten och provjobba/praktisera lite... Få se hur jag klarar det, hahahaa...
Välkomna in i mörkret...




På Tisdag sätter jag mig på tåget till Stockholm och sen flyget på Onsdag till London.
Emma
och Oscar.... shit vad roligt vi ska ha det...

Hepp!

Kommentarer
Haedil

snygg blogg :)

2009-07-05 @ 22:38:04 | http://crazyhumor.blogg.se/
Janni

Håller med, blir en favorit som jag återvänder till...

2009-07-06 @ 00:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback