Tack!

Hemma...

Efter en fullständigt fantastisk dag på jobbet.
Mycket folk som trängs i parken endast för att ha roligt och mitt jobb är att få dom glada.
Som att få betalt för att kittla folk skulle man kunna säga.

Vad som ännu bättre är när de glada besökarna förklarar eller visar sin glädje till oss i personalen med gester eller värmande ord.
Idag har varit en sådan dag.

Tre föreställningar som vanligt.
Älskar att få komma ut till barnen efter föreställningen. Vissa vill bara titta fram bakom pappas ben, andra ta kort och andra förklara hur korkad kåbojsare jag var när jag inte såg bovarna som var precis bakom mig. Hahaa..

Idag fanns det en helt underbar kille som inte kunde sluta prata, fick en rejäl lektion hur jag skulle fånga bovarna och att jag var tvungen att bygga in dom med cement och järn så dom aldrig skulle komma ut och
även ha en vattenkanon. (till vad vet jag inte riktigt) hahaa....

En dansk familj som hade besökt, Gröna Lund, Lego Land, High Charparall och Astrid Lindgrens Värld under denna sommaren var rörande överrens om att detta var det bästa dom varit med om.
Då blir man glad och varm innombord!  Tack till er!


Jag har ett fantastisk jobb och är oerhört glad för de jag får göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback