Det är natt...

Ho Ho...


Nattugglan är igång igen.
På min pinne sitter jag här. Klarvaken.
Alla fantastiska nattprogram har rullat förbi för länge sedan och det börjar ljusna.

Ljusna ordentligt.
Ojdå, klockan är 04.17 och jag sitter fortfarande här.

Det är som ett gift. Sprider sig. Jag är fast!
Fast i bildfixarträsket. För det är det jag sysslar med.

Redigerar och fixar med alla foton jag tagit. Roligt!
För roligt!


Kanske sitter en stund till.. Hoppas ni sover gott!





Vill gärna veta vad ni tycker om bilderna... Kommentera gärna!



Kommentarer
Tara

Tycker denna bilden var riktigt cool! Var är det nånstans? mycket fint!

2009-06-18 @ 13:35:59
Marcus

Tack Tara!

Svenska mässan/Heaven 23 med Lisebergstornet som speglar sig i glaset...

2009-06-18 @ 14:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback