Gästartist på allsång!

Skansen, Liseberg har gjort det...

Onsdagen 24 Juni. Alltså nu på Onsdag är det dags för allsången i Okome Kvarn!
Mina gamla hemtraktern.

Med mycket glädje och värme i hjärtat har jag blivit tillfrågad om jag kan medverka som gästartist
under kvällen och självklart vill jag det.
En kväll i sommarens tecken med mycket skratt och framförallt sång
Förhoppningsvis med en massa "gamla" vänner från hemtrakter.

Det blir en blanding av nya och gamla låtar!
Hoppas att få se just Dig där!

Klockan 19.00 sätter vi igång!

Välkomna!



Kommentarer
Lena

Äntligen kommer du så man får höra dig sjunga igen!

Kostar det något inträde?

Jag kommer med hela familjen!



Kramar Lena

2009-06-20 @ 20:48:52
Fredrik

Lycka Till!

2009-06-20 @ 23:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback