Sommar!

Sommaren är kort.....

men nu verkar den ha börjat på allvar.
Solen gassar över staden och det är faktiskt riktigt varmt ute.

Folk slänger av sig sina kläder och njuter...

Själv blir jag en smula trött och uttråkad. Blir en slags press på att man MÅSTE vara ute i solen och utnyttja
den nu när den väl har kommit. Men jag orkar inte riktigt.
Även turisterna som har semester har börjat inta staden på allvar.
Mycket turister blandat med gassande sol leder bara mig till trötthet. Jag vill stanna inne!


Ikväll är det premiär för Lottas Allsång på Liseberg. Vill egentligen dit och hejja och fota en massa men vet inte om jag orkar. Kommer fler måndagar också.


Niklas har kommit hem för ett par dagar. Det tycker jag är extra roligt.
Kanske blir mys och vin på berget med tillhörande solnedgång ikväll... får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback