Ett skepp kommer lastat...

Äntligen klart...

Upssägning från psyket är gjord och jakten på det nya boendet har varit igång ett tag.
Alla försvinner på olika håll. För mig blir det öster ut om jag inte har helt fel.
Närmare bestämt på Hisingen.
Lovade mig själv när jag flyttade hit att aldrig hamna ute på hisingen men detta är så nära stan så det kanppt kan räknas dit.
SGS Studentbostaders nybyggda 7våningshus på Lindholmsallén.

Niklas och jag har vart på jakt efter en 3:a och idag fick vi till slut veta att vi ligger på första plats i kön när anmälningstiden gått ut. Tjoooohej!


Blivande Sambo

Så nu blir det alltså två månader till här i Gamlestaden och sedan går flyttlasset den 1 maj!


Blivande lya

Kommentarer
Hasse

Hurra Hurra!

Roligt men när får vi se dig på scen i hemtrakterna igen?

2009-03-03 @ 09:08:11
Lisa

Vem hittade man till om inte snyggMarcus blogg.

Hur har du det nu för tiden. Hoppas du minns när vi jobbade ihop på genom tidernas bästa julspex. Kul att det går bra för dig, Du är värd allt.

Kul med nya lägenheten och det var inte den fulaste sambon du skaffat. hahah får komma och hälsa på snart!





Puss Lisa

2009-03-03 @ 19:02:37
Lotta Håkansson

Kan inte göra annat än glädjas med dej och grattulera. Du är värd allt som är bra och gott.



Kram Lotta

2009-03-03 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback