Nedräkning...

Äntligen...

Solen skiner och det börjar torka upp. Våren kanske snart är på gång känns det som.
I vissa stunder skulle man faktiskt kunna damma av sina gamla solglasögon för att få den där lilla speciella känslan.
jag längtar till den dagen då solen skiner, det är "varmt" och man sitter ute i solen i enbart tröja lite för länge och råkar på en förkylning. Då vet man, nu är det inte speciellt länge kvar!


Ett annat vårtecken är när Liseberg hör av sig med ens nya schema och info angående kommande säsong. Just detta hände idag. Tjoooho!!
Hoppas och tror att det kommer bli en sjukt bra och rolig säsong i år.


Snart komma Kanne och alla andra kaniner ut ur vintervilan...

För att fira in våren, fixar jag köttfärssås samtidgt som jag dansar runt i köket till en inspelad live-konsert med The Ark.
Om ändå livet kunde vara som det är just nu, alltid... Då.... då!


" Let your body decide...."

Kommentarer
Anonym

Mycket underhållande läsning de senaste dagarna.

Tackar vi för.

Jag tar med mig familjen till västkusten i sommar och hälsar på kaninerna!



Kram Gunilla Med familj

2009-03-10 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback