Sunny Thuesday...

Tisdag förmiddag...

Solen skiner utanför fönstret, jag får en otrolig lust ha utegynastik som förr i tiden i skolan.
Brännboll någon?

På tv sjunger Måns Zelmerlöw sina nya låtar medans dom döper skansens nya surrikatunge.

På lördag är det dags att stänga av all el för en timma för ett försök på att räda jorden. Massa städer gör det, Oslo, Köpenhamn, Helsingfors, Inte Stockholm. Olyckligtvis ligger timman för avstängningen kl 20.30 på Lördag.
Skulle förvåna mig om större delen av svenska folket stänger av elen istället för att se finalen i Melodifestivalen.
Ska du stänga av?

Kommentarer
Marie

Jag stänger av elen en annan dag. Inget får komma emellan mig och finalen på fredag. Men en timma på söndag ska jag nog unna jorden. Du då?



Hälsningar Marie

2009-03-10 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback