Dålig karaktär...

Jag har en dålig karaktär.....

Då det gäller precis allt, nästan iallafal.
Idag har vi belönats med en sovmorgon, Vi som redan arbetat med vår monolog inför läraren. Det har jag gjort!
Trots att man har sovmorogn till 13.00 dagen efter så är det inte riktigt bra att sitta uppe bara för att man kan.
Sådan är jag och det ångrar jag lite....

Släkte inte lampan förens efter 02.00 inatt.
Låg och hördet regnet smattra i asfalten utanför och kände att jorden mådde bra av lite väta.
Idag skiner solen igen och hoppas jag tror innerligt att den här veckan kommer bli fantastisk!

Inleder ytterligare lite fler rep inför Collage och på Onsdag smäller vi igång med att repa in årets kaninmusikal
Lisebergs Scenen. Hejja Hejja!


Egentligen borde jag ta en paus, paus från dator och telefon.
Paus från facebook och bloggeri. bara vara, orkar inte riktigt tänka så mycket.
Vill bara leva och vara....

Tänk att få vara en sten, ligga bredvid sina kompisar, mysa och inte ha några bekymmer alls...

Gissa vilken jag vill vara...


Grattis till alla er fina människor som lyckades ta er in på Balettakademien igår!
Hurra Hurra!

Kommentarer
Sanna

Jag kan vara med om jag får ligga bredvid dig...

2009-05-04 @ 11:40:05
Hanna

Förmodligen har du bättre karaktär än de flesta eftersom du över huvud taget spankar dig själv så hårt över nåt som bara skulle kunna räknas som lite lyx. Hoppas dagen går fint. Kramar.

2009-05-04 @ 12:51:55 | http://[email protected]
C

Jag vill också!

2009-05-07 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback