Packningshjälp?



Vad är det som gör oss till just dom vi är?
Alla har vi olika saker med oss...
I ryggsäcken. Leenden, sorg, termos, kärlek.
Har man packat själv eller har någon annan tvångspackat?
Vissa försöker hysteriskt packa om men det är ingen idé...

Min ryggsäck har jag packat själv. Men den är stärkt i sidorna
och har ett antal påsydda lappar. Jag har fått hjälp med att sy på dom.
Det är jag glad för!

Vad är det som skiljer mannen på bänken med flaskan i fickan
med flickan med det överspacklade ansiktet?
Vill han packa om?
Vill hon?
Finns det någon skillnad mer än den dyra parfymen och skiten under naglarna?
Tror inte det.

Vi är precis lika dåliga.








Kommentarer
Annonym

Klokt sagt

2009-05-21 @ 00:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback