Piraterna är sedda...

Så var en avklarad....

Har genom åren fått höra en hel del klagomål angående mitt filmtittande.
Är ett stor fan av de filmer som prouceras från vårt hemland. Roligt att se vad vi kan göra och hur svenska skådisar är

När det därimot gäller utländska filmer... hmmmm..

Har lite svårt för att se filmer av de större slaget om det inte är på bio.
Vet inte varför men kasnke beror på att jag aldrig orkar se dom och är rädd för att bli besviken.

Så nu ikväll har jag äntligen sett "Pirates Of The Caribbean".
Detta var då tack vare Sofia som ägnade några timmar bara för att jag skulle få se den. Tack ska du ha!

Tyckte v'äl om den måste jag säga.
Snyggt gjord och rolig.


Nu återstår dock ett par filmer att se tills folk kan sluta tjata. Några av dom är:


¤ Pretty Woman
¤ Notting Hill
¤ Titanic
¤ Moulin Rough
¤ Walk The Line







Kommentarer
Anonym

Men Herregud....

Pojk, hur kan du ha missat alla dessa filmern?

2009-05-14 @ 14:23:56
Freddie

Åh, det finns alltså en till som inte har sett de filmerna, så trevligt! Fast Pirates har jag sett iofs ;)

2009-05-14 @ 16:13:07
Sofia

Mackan vi fixar det här!

Kommer över och ser Pretty woman och Titanic med dig...

Men nothing hill får du se själv...tycker att den är lite seeeeeeg ;)

2009-05-15 @ 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback