Välkommen Sommar!

Välkommen sköna gröna granna sköna sommar....


Idag är en sådan dag.
Sommaren finns inte inom räckhåll tänker man.
Sen. En dag slår den till uitan förvarning. Sommaren!
Som en tequila-shot typ. Händer inget, händer inget, händer in...PANG!

Första dagen i parken idag. Premiär för mig på Lilla Scenen.
Roligt som attans att komma igång igen och umgås med folket på plats.
Dagen slutade med en liten incident och mitt knä ploppade ur led för ett ögonblick.
Dock inte de som ploppade förra gången. men men som den machomannen jag är löser jag detta.
Hahaa...


 
Hemma på landet nu för att hämta upp en bil.
På måndag smäller det nämligen....

Roadtrip!
Marcus och Paulinn ska ut på vägarna. Vart vet vi inte men kul ska vi ha!

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback