God Morgon!?

I takt med att solen går upp över Göteborg börjar folket vakna till liv.
Chalmersfolket utanför rutan skyndar sig iväg.
Själv sitter jag kvar hemma med en kopp kaffe, morgonpasset och levande ljus.

Nu gäller det att överleva de sega första timmarna på morgonen för att sedan få dagen i rullning.
En stark doft av blommande liljor har spridit sig i rummet och ibland tvivlar jag på om jag är hemma eller i
en av stans alla blomsteraffärer. Känns som det är ljusare utanför fönstret denna morgon än tidigare, har jag fel?

Balett och Jazz står på dansschemat idag.
Senare sånglektion med duett tillsammans med Christa och avslutande Interpret.
Tror det kan bli en riktigt bra Måndag faktiskt!

Dricker upp de sista värmande dropparna av kaffet och traskar sedan iväg mot skolans lokaler.

Hoppas ni alla där ute mår bra och får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback